Krångel i förhållande ?

Det sägs som kanske alla redan vet, att Rob och Kris är ett par och ungås mycket privat. Dom har starka kännslor för varandra.

Men nu är Rob i NYC och spelar in filmen Remember me, och i den filmen är det heta hångelscener. Det sägs nu att Rob även attraheras till denna tjeje han spelar mot och att dom umgås även privat.

Själv tycker jag att Rob och Kristen passar varandra perfekt och tycker att DOM ska vara tillsammans. Men det är nog svårt för Rob eftersom nästan alla tjejer faller för honom. Han har nog det väldigt svårt och jag tycker synd om honom. Jag vill bara att dom ska börja spela in Eclipse så Rob och Kristen är tillsammans.


Bilder från filmen Remember me

Kommentarer
Postat av: Lilja

jag vill också att kristen och rob ska bli ett par!!! :D

2009-06-26 @ 17:32:56
URL: http://entwilightsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0